Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Uttjatade hoppbackar

Annons

Jag ser av en händelse den framtagna symbolen för skidspektaklet (Skid-VM 2012) och undrar om det inte är total idétorka.

Hoppbackar igen, hur uttjatad är inte den symbolen och vilka andra aktörer använder inte den; Lugnets Taverna, Falun Fritid, Konditori Focus med flera. Det finns säkert flera aktörer som använder liknande symboler. Symbolen innehåller bara två backar. Skulle det inte bli flera backar?

Hur har upphandlingen gått till? Vilken reklambyrå har producerat dylikt? Skulle inte förvåna mig om det är samma byrå som tidigare VM?

Pellepennan

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare