Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Telia beklagar dålig kunddialog

Annons

I FK den 27 januari beskriver Annica Johansson sin besvikelse över att Telia gjort fel vid flera tillfällen, men aldrig bett om ursäkt.

Det är alltid lika trist att läsa insändare där kunder känner sig besvikna över vårt agerande.

Att få inkassokrav är naturligtvis något som alla tycker är otrevligt. Allra helst då man inte gjort något fel som kund.

Att vi begår misstag och gör fel är ofrånkomligt, men att vi inte ber om ursäkt när vi gjort fel är oförsvarligt.

Jag ber därför om ursäkt å Telias vägnar och hoppas att kommande kontakter med oss ska vara positivare.

HANS G LARSSON

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons