Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Insändare: Tack, Telia

Döm om min förvåning då jag gick till 3 för att få hjälp med min telefon som jag hade köpt hos dem.

Annons

Personen som arbetade bemötte mig med orden att "jag kan inte hjälpa dig, jag måste hjälpa mina kunder." Jag var den enda kunden i affären och jag trodde att jag just var en av hans kunder.

Jag blev förgrymmad och undrade vart jag skulle gå för att få hjälp så sent på söndagseftermiddagen. Hjälpen finns oftast närmare än man tror, bara man vågar fråga. Jag gick bara några steg och där låg Telia. Jag tänkte att "man kan bara få ett nej". Telia hade ingen som helst anledning att hjälpa mig. Jag gick in där och talade om min belägenhet och gick därifrån fem minuter senare och problemet var löst.

Tack för hjälpen, Telia i Falun!

Mormor

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons