Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

INSÄNDARE: Efter dåligt bemötande bytte vi butik

Annons

I maj i år flyttade jag och min hustru till Falun (från Stockholm). Vi handlade vår mat på Hemköp City. Men djupt besvikna fick vi lov att byta butik.

Dåligt bemötande av personal, som inte var särskilt intresserade av kunden. När man frågade om något fick man sällan eller aldrig något svar. Personalen är så okunnig och tog inte heller reda på svaret av någon annan.

Det finns säkert de som är bra också.

I den matbutik vi bytt till fungerar det mycket bra. Kunnig och tillmötesgående personal. Mycket hjälpsamma och trevliga. Allt för kunden. Vilken skillnad!

B. Eriksson

SVAR DIREKT

Det är mycket tråkigt att vi har missnöjda kunder. Vi har som målsättning att alla våra kunder ska lämna vår butik med en positiv känsla och känna att de fått den service de förväntar sig. 

Kunden i fråga får gärna vända sig till mig så att vi mer specifikt får veta vart vi brustit så vi har en möjlighet att förbättra oss. 

Jonas Thunstedt, Butikschef

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons