Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Är klagomålet utrett?

/

Annons

Signaturen "Bussresenär i Hälsingberg" har synpunkter (28/12) på att vi inte svarat på ett mejl med klagomål om missad anslutning den 2 december klockan 06.30. Det finns ett ärende hos oss om en missad anslutning där mycket stämmer med insändarens beskrivning.

Anslutning mellan linje 704 och linje 706 fungerade inte denna dag och tid och kund hade extra utlägg för privat transport. Detta ärende avslutades dock den 19 december då vi betalade ut kompensation efter kontakt med kunden.

Om denna insändare gäller en annan händelse så kan skribenten kontakta mig så får vi reda ut vad som kan ha hänt.

Peter Östman

driftansvarig

Dalatrafiks kundservice.

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons