Annons
Vidare till dt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

INSÄNDARE: Vi är besvikna på vårdcentralen i Djurås

Vår fina vårdcentral i Djurås har tydligen drabbats av svåra tekniska fel.

Hustrun ringde redan klockan 07.00 på morgonen på grund av ett svårt värkande ben. Svaret blev att "vi ringer upp dig klockan 08.10". Men, tyvärr inget samtal på hela dagen.

Prover har tagits för cirka 14 dagar sedan, men inget svar ännu.

Vad göra? Åka till akuten i Falun eller ringa ambulans? Man borde väl under alla omständigheter får en undersökningstid. Kanske dags att byta vårdcentral, då servicen i Djurås blivit klart sämre på sista tiden.

Bekymrad make

Svar direkt:

Det är olyckligt att ni inte har blivit uppringda och det är viktigt för oss att veta vad det är som gått fel. Jag ber er därför kontakta oss igen, sök mig via Landstinget Dalarnas växel 023-49 00 00.

Karin Florén

Verksamhetschef på Vårdcentral Gagnef

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare