Annons
Vidare till dt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

INSÄNDARE: Lägg ner Telia... fortsättning...

Den pressansvariga hos Telia har svarat på insändaren. Det hela gällde att ett samtal från ett fast abonnemang hos Telia (via ”koppartråden”) till ett annat fast abonnemang hos Telia (anslutet på samma sätt) inte gick att ringa på flera dygn och ett meddelande om att ringa senare hela tiden upprepades. Det rör sig inte om några mobiltelefoner. Och mig veterligt finns inget SIM-kort i de telefoner som sålts av Telia för många år sedan. Hur ska man ta kontakt med Telia om man saknar bank-id eller inte vet vilken personlig kod eller fakturanummer det gäller? Hoppas få ett bättre svar!

Fortfarande besviken.

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare