Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Dålig service på apoteket

Annons

Min man skulle häromdagen hämta medicin och slutade därför sitt jobb lite tidigare. På apoteket får han beskedet om att den receptbelagda medicinen inte fanns i lager, men kunde beställas och finnas på plats dagen efter.

Påföljande dag vid samma tid, kommer han dit igen och får då veta att medicinen inte har kommit. Tydligen var leveranserna försenade, något man inte informerat om. Man kan även få sms att produkten har anlänt, vilket man också struntade att tala om för kunden.

Nu blir det väl ytterligare en resa till apoteket på nästan tre mil tur och retur. Frågan är om man får skylla sig själv för de övriga bortkastade turerna?

Kund för sista gången

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare