Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

INSÄNDARE: Busschaufför: Borlänge Energi, ta ert ansvar – groparna drabbar våra resenärer

Annons

Är det ingen på Borlänge Energi som tar detta på allvar? Var och varannan dag ringer man till driften som sedan kontaktar Borlänge Energi för att be dem hyvla bort isen så att våra bussar inte ska gå sönder och chaufförerna ska slippa ryggproblem men ingenting händer.

Häromdagen såg jag bultarna som håller biljettmaskinen kvar på plats lossna mer och mer. Nu är det väl dags för cheferna på ansvarig avdelning att åka med och se om de upplever bussturen som angenäm. Det har varit på sin plats att skrapa vägarna som bussarna tar vid blidväder men nej - då sandar ni i stället.

Nu är det så stora gropar att vi får ta till bärgare för att komma från hållplatserna med inställda turer som följd som dessvärre drabbar våra resenärer. Nu tycker jag att det är på sin plats att ni tar Ert ansvar eftersom det är Ni som tydligen har vunnit upphandlingen.

Carina Hallström

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons