Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Förhörd i växeln

Annons

Jag blev verkligen förvånad över den utbildning vissa människor får. Jag ringde växeln och ville bli kopplad till apoteket i min hemort. Då undrade en kille i växeln varför jag ville bli kopplad. Han höll på med utfrågning en tid och till sist sa han att "du får nog ringa igen om en halvtimme eftersom de inte öppnar förrän klockan 09.30".

Jag ringde igen och fick då tala med en kvinna i växeln. Samma visa, samma frågor så jag blev helt enkelt förb-d och sade att det hade hon inte med att göra. Efter många om och men blev jag kopplad till apoteket och fick uträtta mitt ärende på en minut.

Jag undrar verkligen varför de uppehåller abonnenter i onödan. Har de bonus av Telia eller vad är det frågan om?

Det finns 901 apotek anslutna till växeln så det enda de ska göra är att koppla samtalet utan fördröjning.

Jag är mycket missnöjd med denna urdåliga service och vore verkligen intresserad av en ursäkt.

ÄR DETTA FRAMTIDENS MELODI?

Mer läsning

Annons